وکیل آنلاین | وکیل آنلاین چت

وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین با وکلای آریا دادیار

وکیل آنلاین | وکیل آنلاین چت

وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین با وکلای آریا دادیار

بهترین مسیر برای مشاوره در مورد پرونده کیفری

صد در صد در بعضی از فیلم ها اگر جرمی رخ بدهد یک وکیل برای سر و سامان دادن به کارها شروع به فعالیت می کند و از کمک به رسیدن به حقیقت گرفته تا دفاعیات محکمی که در دادسرا عرضه می دهد، همه را بر عهده می گیرد.

این شخص یک مثال از همان شخصی می باشد که به آن وکیل کیفری گفته می شود. وکیل مربوط به جرایم کیفری شخصی است که تمام وقت خود را صرف کسب خبرت و مهارت در زمینه کیفری و جنایی کرده است تا موکلی که به او خسارت جانی یا مالی وارد شده با اطمینان به او مراجعه کند.

وکیل کیفری را بشناسیم

دنیای امروز دنیای مهارت هاست و هر کسی کوشش دارد تا در زمینه شغلی خود سرآمد باشد، وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر وکیلی کوشش می کند تا با متخصص شدن در یک دایره حقوقی مهارت خود را افزایش دهد.

دانش حقوق بسیار گسترده است و از موضوعات گوناگون زیادی، حقوقی، کیفری، خانواده و ... را شامل می شود. وکیل کیفری فردی است که در بازه کاری خود فوکوس حقیقی خود را بر روی تسلط بر قانون کیفری و فعالیت در دایره دعاوی کیفری قرار داده است.

در اصل مقصود حقیقی وکیل کیفری این است که تبدیل به یک وکیل کاربلد و حرفه ای در زمینه کیفری شود و دانش خود را در بینش جزایی و مسلط بر آن ارتقاء دهد و توان به حل چالش های دراثر از دعاوی کیفری شود.

بهترین وکیل کیفری

قانون حقیقی که وکیل کیفری بایست به آنها تسلط داشته باشد ضابطه مجازات اسلامی و ضابطه آیین دادرسی کیفری است اگرچه قانون معین دیگر و آراء وحدت رویه ای اینگونه وجود دارند که هر کدام تبصره و نکته ای دارند که اطلاع از آنها می تواند کمک کند تا روند یک پرونده به طور کلی تغییر کند.

در ضابطه مجازات اسلامی، جرایم و مجازات آنها مقرر شده اند و  ضابطه آیین دادرسی کیفری شامل آیین نامه ها شکلی بررسی، نظیر موارد: نحوه تنظیم شکواییه، وقت تجدید عقیده، اعاده دادرسی، فرجام خواهی چه زمانی است و سایر مواردی از این دست وجود دارد.

یک وکیل متخصص کیفری باید تمامی قانون های مبنی بر کیفری تسلط کافی داشته باشد و از برای دفاع از موکل خود بتواند بهترین ماده قانونی را استفاده کند و در تنظیم شکواییه خود بیاورد.

یکی از بیشترین پرونده های مربوط به کیفری ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت و فروش مال غیر است که آمار موسسه نشان داده بیشتر مشکل در این زمینه ها بوده که وکلای ما چه به صورت حضوری چه تلفنی پاسخ داده اند.

وکیل کیفری و دعاوی کلاهبرداری

شما صد در صد در اطراف خود اشخاصی دارید که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند و از آنها کلاهبرداری شده است و این کاملا این چیز معمولی است با گسترش دنیای مجازی ، روش های سنتی کلاهبرداری از بین رفته باشد و کسی از روش های جدید اطلاع نداشته باشد.

جرم کلاهبرداری، در ماده 1 ضابطه تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری، تعریف شده است طبق این ماده برای اتفاق جرم کلاهبرداری مرتکب بایست با استفاده از ابزار متقلبانه شخص دیگری را فریب دهد و مالی را به دست آورد.

ممکن است این تعریف به عقیده ساده برسد اما تشخیص هر کدام از موارد بالا مثل اثبات استفاده از ابزار متقلبانه و اثبات فریب خوردن در برخی مواقع دشوار است و این وکیل پرونده کیفری است که می تواند با بینش خود این موارد را تشخیص دهد و به اثبات آنها در دادسرا و نزد قاضی کمک کند.